Pages

.::All BoUt My LiFe::.


Saturday, August 14, 2010

1st KO-K at ramadhan 2010

arrrrrrrgggggghhhh...benci gla aku..bwu bpe kali xdtg KO dh kna mrh mcm tah pape..dtg pn kna mrh xdtg pn kna..pe kes..dia igt kmi ni xde perasaan ke..mrh mcm 2..tgur la lek lok..bln2 posa bkn nk bebaek tp hampeh..meluat btl aku..dlu aku ley g than ngan dia 2,tp la ni dh xle than dh..stju sgt dgn bob..spttny dia 2 sesuai jd komander kesatria je..bknny sengaja xnk dtg KO 2..tp bersbb..2 pn nk mrh jgk..org mcm ni pn ada kat dnia ni..eeeeeiiii xbole aku..gram sgt..nsib bek aku ni penyabaq..mmg xsbq gla nk abs KO ni..bkn pa meluat nk jmpak dia 2..dh 2 nk denda konon..sblm2 ni yg laen2 xdtg xpenah2 pn denda..ri ni nk denda pe kes..ok kaki kanan,kaki kiri.tah pape..mentg2 komander,bole wat suka ati ja.slh gna kuasa btoi..komander2 laen pn xmcm 2,,skdr mrh ja..n still aku bole than lg..tp dgn dia ni mmg dh xbloy than dh..gram2....xpa2 sbaq pja,sbq...

No comments:

Post a Comment